Підприємець та інвестор з 12-річним досвідом в диджитал. Є співзасновником Disqover Agency та BRISE Capital, а також засновником маркетплейсів АКВАГІД та Wateroll.
Разом з командою Disqover Agency було розроблено експортні стратегії, які відкрили брендам шлях до міжнародного ринку через платформи Amazon, Ebay, та Etsy. В результаті, понад 40 брендів, включаючи УКРПОШТА, Borjomi, Kodi Professional та VIVO, успішно вийшли на міжнародний ринок.
Випускник University of Bradford та Київського національного торговельно-економічного університету, з глибоким розумінням міжнародних ринків та стратегій ефективного просування на них.
Маркетплейси: ключовий елемент у світовій електронній комерції.
Переваги, бар’єри та ключові етапи на шляху до світових ринків.
Адаптація продукту до потреб іноземного споживача: від пошуку ніш до формування USP.
Інструменти просування та розвитку продажів на маркетплейсах.