10 серпня 2023 Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15 Вхід 1-А

Артем Сухіна

Disqover Agency

Підприємець та інвестор з 12-річним досвідом в диджитал. Є співзасновником Disqover Agency та BRISE Capital, а також засновником маркетплейсів АКВАГІД та Wateroll.

Разом з командою Disqover Agency було розроблено експортні стратегії, які відкрили брендам шлях до міжнародного ринку через платформи Amazon, Ebay, та Etsy. В результаті, понад 40 брендів, включаючи УКРПОШТА, Borjomi, Kodi Professional та VIVO, успішно вийшли на міжнародний ринок.

Випускник University of Bradford та Київського національного торговельно-економічного університету, з глибоким розумінням міжнародних ринків та стратегій ефективного просування на них.

E-commerce

17:40-18:00

Просування товарів на глобальному ринку через маркетплейси

Маркетплейси: ключовий елемент у світовій електронній комерції.
Переваги, бар’єри та ключові етапи на шляху до світових ринків.
Адаптація продукту до потреб іноземного споживача: від пошуку ніш до формування USP.
Інструменти просування та розвитку продажів на маркетплейсах.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери

Титульний спонсор
Спонсор залу «Стартапи/AI»
Спонсор залу «Реклама і просування /
E-Commerce»
Спонсор залу «Military Tech/ Україна Майбутнього»
Спонсор залу «Блокчейн/ Digital Fun»
Технічний партнер
Productivity-партнер
Фінансовий партнер
Партнер ігрової зони
Спонсор зони відпочинку
Networking-партнер
Гаджет-партнер
Діджитал-партнер
CRM-партнер
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Спонсор iForum
Спонсор iForum
Доменний партнер
Фудкорт-партнер
Кава-партнер

Інфопартнери

Генеральний інформаційний партнер
Головний телевізійний партнер
Медіапартнер