Власник рекламного агентства, з понад 14-річним досвідом в диджитал. Працював на боці рекламодавця й паблішера, а з 2015 року є засновником і власником агентства newage.
Агентство пройшло крізь 2022 рік завдяки переорієнтації на експорт; наразі працює з українськими та європейськими проєктами й продовжує зростати, наймаючи нових працівників. Серед клієнтів агентства Olx, BMW, Prom, MauDau, Allo, Jagermeister та багато інших.
Свої життєві цінності Олексій відобразив у місії агентства: драйвити індустрію в бік прозорості, експертизи та ефективності. Наразі головний фокус — побудова партнерських стосунків з іноземними диджитал-агентствами, яким потрібна стійка експертиза спеціалістів newage., як-то Dept, IQUEEM, Programmads.
Є спікером міжнародних конференцій: iForum-2021, Superweek, Siinda, а також івентів від Google.