Директор з розвитку бізнесу “Кантар Україна”. Домейн лідер у сфері СХ.
Соціолог за освітою, працює у сфері маркетингових досліджень понад 15 років. За цей час встиг попрацювати як на операційному, так і на клієнтському напрямку дослідницького бізнесу, має досвід якісних та кількісних типів досліджень, а також медійних технометричних вимірювань.
Як Директор з розвитку бізнесу займається залученням нових клієнтів, розширенням продуктового портфоліо “Кантар Україна” та поширенням ліцензованих рішень групи Кантар.
Має досвід роботи у багатьох сферах, зокрема: фінанси, телеком, агро, е-комерс, авто.
У маркетингу особливе захоплення викликають напрямки СХ та стратегічної розбудови брендів.
Виступає з доповідями та лекціями.
Тези доповіді:
Яким є український споживач у війні?
Як споживач купує? Що з онлайн?
Чи є зміни у споживанні медіа та реклами?
Якою є взаємодія з брендами та роль бренду?
Що сьогодні визначає інтерес та лояльність?
Чи діють для українських брендів універсальні поради? Що робити брендам?