Маркетинг- та e-commerce директорка COMFY.
17 років експертизи в маркетингових та стратегічних комунікаціях, електронній комерції та клієнтському досвіді.
Розпочинала кар’єру в Центрі електронного бізнесу “ПриватБанку”, одному з перших та найуспішніших e-commerce-проєктів в Україні. Приєдналася до команди COMFY у 2010 році, де пройшла шлях від керівниці контакт-центру до маркетинг та e-commerce-директорки.
Ключові проєкти в COMFY: перетворення класичного контакт-центру на повноцінну клієнтську підтримку, перехід до справжньої омніканальної бізнес-моделі, запуск нової e-commerce-платформи та мобільного додатку COMFY, запровадження продуктового підходу в управлінні змінами.
— Як півтора року повномасштабного вторгнення змінили маркетинг та комунікації.
— Контекст. Як жартувати, святкувати та продавати під час великої війни.
— Як економія стала частиною стратегії маркетингу.
— Кого ми насправді підтримали, коли підтримали Місяць гордості.