Засновник Vintage Web Production. Співзасновник Ukrainian Digital Community.
За 17 років створив найтитулованішу агенцію з веброзробки в Україні, яка має на своєму рахунку понад 1000 реалізованих проєктів та 150+ міжнародних нагород.
Серед клієнтів:
Дія, Socar, Okko, Ощадбанк, Toyota, Subaru, Lexus, Novus, Sens Bank, Bank Lviv DIM, Ковальська, PocketBook, Laba, ПУМБ, Чорноморка, OhMyLook, Sweet.Tv, Artwinery, Danone, BODO, Helen Marlen, Guzema, Oberig, Apartel, ProZorro.
У 2022 році став партнером Apartel resort, де збудував відділ продажу та маркетингу комерційної нерухомості.
Новий досвід, який релевантний в наші часи, отриманий від побудови відділу продажів та маркетингу на стороні клієнта.
– В чому ключова відмінність у маркетингу з точки зору агенції та клієнта.
– Що треба враховувати в маркетинговій комунікації під час війни.
– Зміни у відділі продажів та маркетинговій воронці, які дали максимальний приріст в продажах.
– Де і як шукати клієнта з грошима, якщо це “не на часі”.
– Як будувати новий бренд, якому довірять свої кошти.