Керівниця маркетингових комунікацій lifecell, входить до журі Effie Awards Europe 2023.
Аві має більш як 15 років досвіду в маркетингу та комунікаціях. Свій шлях почала будувати в глобальних та локальних креативних агенціях. Працювала з такими брендами, як Nokia, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline, Indesit та Vodafone.
Останні 5 років працює в lifecell, якому вже четвертий рік поспіль надають перевагу абоненти при перенесенні номерів від інших операторів (MNP).
Ключове питання: маркетологи вважають, що люди досі в комунікаціях воєнного часу очікують від брендів турботу та згадки про волонтерство, благодійність, вкрай високий рівень соціальної відповідальності тощо. Та чи це справді так?
У власному дослідженні lifecell виявив, що попри те, що війна залишається головною темою в українському контексті, авдиторія вже готова сприймати й інші теми в комунікаціях брендів. Ба більше, продовжуючи використовувати наративи початку 2022 року, бренди аж ніяк не виділяються серед конкурентів.
У доповіді про:
1. Як виживав lifecell на початку війни, коли всі ресурси компанії перенаправили на відновлення пошкодженої інфраструктури, а рекламні бюджети порізали. Про що говорили та що робили.
2. Інсайти авдиторії щодо маркетингових комунікацій брендів у 2023 році: який tone of voice буде доречним в комунікації в найближчий рік.
3. Кейси про те, як lifecell змінював свою комунікацію у відповідь на зміни настроїв та контексту в суспільстві.
4. Shit happens: приклади невдалих комунікаційних рішень.