Директорка міжнародної диджитал-маркетинг агенції iProspect Ukraine.
В агентському бізнесі вже майже 10 років. В iProspect розпочала кар’єру акаунт-менеджером, а вже за 3 роки очолила компанію. Серед клієнтів агенції є lifecell, Mastercard, NESTLE, Toyota, SEB Group, British American Tobacco, Fora, Bayer, Danone та інші.
iProspect щорічно входить в рейтинги найкращих у галузі за версією IAB Ukraine та є сертифікованим партнером Google та Meta.
Ключове питання: маркетологи вважають, що люди досі в комунікаціях воєнного часу очікують від брендів турботу та згадки про волонтерство, благодійність, вкрай високий рівень соціальної відповідальності тощо. Та чи це справді так?
У власному дослідженні lifecell виявив, що попри те, що війна залишається головною темою в українському контексті, авдиторія вже готова сприймати й інші теми в комунікаціях брендів. Ба більше, продовжуючи використовувати наративи початку 2022 року, бренди аж ніяк не виділяються серед конкурентів.
У доповіді про:
1. Як виживав lifecell на початку війни, коли всі ресурси компанії перенаправили на відновлення пошкодженої інфраструктури, а рекламні бюджети порізали. Про що говорили та що робили.
2. Інсайти авдиторії щодо маркетингових комунікацій брендів у 2023 році: який tone of voice буде доречним в комунікації в найближчий рік.
3. Кейси про те, як lifecell змінював свою комунікацію у відповідь на зміни настроїв та контексту в суспільстві.
4. Shit happens: приклади невдалих комунікаційних рішень.