30+ років проривних проєктів в ІТ, маркетингу, розбудові країни. Доктор економічних наук, футуролог, інвестор і візіонер технологічних і екосистемних стартапів. Візіонер і співзасновник Advanter Group, бізнес-спільнота Board, Investudio, Центр економічного відновлення, Advanter Health, ГП «Нова Країна», Headshot, ZooZy, D4C та ін. Глобальний амбасадор SingularityU.
Співзасновник Центру економічного відновлення, інвестор, підприємець, засновник найбільшої бізнес-спільноти.
1. Маркетинг — технологія програмування майбутнього. Маркетинг сприяє перетворенню технологій на практики.
2. Як побудувати шляхом маркетингу людиноцентричну екосистему і забрати всі гроші в категорії?
3. Інструменти змінюються, ідея маркетингу залишається. Маркетинг генерує прибуток через цінності.
4. HwH (Human with Human) замість B2B2C.
5. Як залишитися серед тих, хто буде цінним у світі AGI.
Україна і світ переживають часи трансформацій. Війна, крихкість світу і слабкість міжнародних інституцій. Руйнуються звичні моделі взаємодії, стають неефективними бізнес-моделі. Деякі з перспективних технологій «застрягли», а інші впроваджуються надто швидко, щоб встигати їх усвідомлювати.
Отже, звична для нас мантра «криза — можливості» набуває іншого сенсу, час вимагає адаптивності, антикрихкості, проривних інновацій і збереження прибутковості.
Час для експериментів — і час для відповідальності. Цей важкий, трагічний і сповнений надій час, а також обмежені ресурси є стимулом для пошуку креативних, нових, проривних рішень. Саме за таких обставин з’являються можливості для народження блискучих ідей, що здатні вплинути на світ.
В України є унікальний шанс бути не лише полігоном для нових воєнних технологій (які обговорюватимемо у напрямі Military Tech), але й стати акселератором для нових бізнес-ідей. Простором для творення нової економіки.
Про те, як Україна може стати країною можливостей, Next Big Thing для світу поговоримо з учасниками нашої дискусії — успішними бізнесменами-інноваторами, які мислять глобально і поєднують на практиці технологічні і ринкові інновації.